

Mis oleks, kui saaksid astuda kaugesse minevikku?
Arendame mobiilsetele peaseadmetele hariduslikku VR-mängu „(R)evolutsiooni koidik: meie ürgsed minad“. See on käed-külge elamus, kus kohtud meie kaugete eellasetega – esimesest kahel jalal kõndinud inimahvist Ardipithecus ramidusest Homo sapiens sapiensini välja. Inimese evolutsiooni lugu on põnevate pööretega seiklus, kus saad tuttavaks oma aja tõeliste revolutsionääridega.
Jälgi meie VR History sotsiaalmeedia kanaleid (FB: vrhistory, Instagram: vrhistory_) ja ela meie rahvusvahelise mängu arendusele kaasa.
Meie virtuaalsed ajarännakud on liikunud uue nime alla — VR History. VR History lehelt leiad meie kaasahaaravad ajarännakud kolmes tähendusega paigas: Tallinnas, Toilas ja Tartus. Tutvu nendega lähemalt ja osta mugavalt piletid. Ootame sind ajas rändama!
Meie kireks on ajaloo visualiseerimine nii, et see kõnetaks ka tänast vaatajat. Oma tugevuseks peame sisupõhiste elamuste loomist, milles põimime omavahel loo jutustamise ja kaasaegse tehnoloogia.
Loome virtuaal- ja täiendatud reaalsuse (VR/AR/MR) ning interaktiivseid multimeedia lahendusi, mis:
Kellele ja miks?
Meie jaoks on oluline leida õige tasakaal elamuse, kohalolu, õpetaja ja õpilase ootuste, uue teadmise ning VR-peaseadmete tehniliste võimaluste vahel. Tulemuseks on dünaamiline ja kaasahaarav alternatiiv tavapärastele klassitundidele.
Kaunis Pühajõe ürgorus asuv Oru park pakub silmailu, avastamisrõõmu ja eri ajakihtidest pärit üllatusi. Pakume virtuaalse ajarännaku järel vahvat seiklust, mis teeb teid tuttavaks eriliste külalistega – nii siinse kohaga seotud eriliste inimeste kui ka pargis kasvavate eksootiliste taimedega. Olge hoiatatud, et erikülalised ei tutvusta end alati kergesti. Erikülalistega tuttavaks saamiseks käite 8000 sammu ning kulutate 400 kcal. Meie lubame, et kulutatud energia äratab minevik ellu!
Eriprogramm „Erikülalised Oru pargis“ (ligipääs seiklusele piletiga)
„Soovitan soojalt minna ja imetleda 1913. aasta Tartut! Väga äge asi!”
„Pilti saja aasta tagusest Tartust saatis info, mis selgitas tollast olustikku ning pakkus originaalset ajaloolist informatsiooni, mida tavapärastest õpikutest ja aimekirjandusest ei leia. Õpilased said väga intensiivse, põneva ja autentse ajalookogemuse ning hakkasid kohe mõtlema ka, mida sellise virtuaalreaalsuse loomiseks teha on vaja: uurida arhiivimaterjali, taasluua ajaloolist keskkonda ja see 3D-modelleerida.”
„Super elamus, minule ja isale väga meeldis.”