BLUERAY nõustab ja viib ellu erinevaid arendustegevusi. Meie kirg on visualiseerida ajalugu. Oleme koostööpartneritele loonud auhinnatud näituseid, kirjutanud raamatuid ning alates 2019. aastast taasloob meie meeskond kaasaegse tehnoloogia abil maailmu, mida enam ei ole. Teeme võimatu võimalikuks ja äratame mineviku ellu. Meie rakendustes kogetakse VR-prillide abil aja puudutust täpselt samas kohas, kus asutakse. Lisaks teostame 3D ja multimeedia lahendusi muuseumitele ja teistele organisatsioonidele.

Tartu Ülikooli hargettevõttena (ingl spin-off) väärtustame õppimist. Meie soov on tänapäevase tehnoloogia abil pakkuda sisukaid elamusi ning seetõttu panustame koostöös Tartu Ülikooliga kultuuripärandi ja turismisektori virtuaalreaalsete rakenduste arendamisse ning nende kasutuskogemuse uurimisse. Oleme osalenud mitmetes uurimustes ning pakkunud tudengitele väljakutseid grupitööde ning praktikatena.

Meie klientideks on turismiettevõtted, muuseumid, kohalikud omavalitsused, mittetulundusühingud ja valdkondlikud arendusorganisatsioonid, kellega teeme koostööd järgmistes valdkondades:

  • Loovjuhtimine (sh kontseptsiooni ja sisu loomine)
  • 3D ja multimeedia lahendused
  • 3D laserskaneerimine
  • Näituste ja arenduste projektijuhtimine
  • Arendusprojektide nõustamine
  • Arendus- ja turunduskavade koostamine
  • Nähtavuse ja atraktiivsuse suurendamine
  • Koolitused turismiteenuste disaini, innovatsiooni ja kultuuriturunduse teemadel

Olulisemad tööd ja tunnustused

2023

  • Virtuaalreaalne ajarännak „VR Tallinn 1939/44“
    EAS TOP 10 Turismiedendaja 2023
  • Võru Mööblivabriku tööstuspärandil põhineva avastuskeskuse SUHVLI püsinäitus „Puidu supervõimed 
  • Sillamäe muuseumi püsinäitus ja välialad „Salapärane Sillamäe 
  • SASIMU VR õppeprogramm „Aatomi maailm 
  • SASIMU VR antiutoopia „Ühtne Riik J. Zamjatini romaani „Meie ainetel
  • Sillamäe muuseumi uue püsinäituse ja välialade bränding
  • Kunda-Lammasmäe muinasjärve VR kogemus
  • Tartu Ülikooli VR õppevara – õpetajate rollimäng „Kahasse“
  • TSENTER puurpingi VR demorakendus
  • Loovusait – ajurünnakustuudio loovusrada

2022

  • Palamuse muuseumi AR-mäng „Tootsi seikluslik kodutee“
  • Setomaa Saatse muuseumi püsiekspositsioon „Õgal as´al omma piiri’ “
  • Eesti Maanteemuuseumi masinate ala näitus „Teedemasinad“ ja audiogiid
  • Peipsimaa muuseum „Peipsimaa animatsioon“
  • Virumaa turismieelistuste uuring Soome sihtklientide seas
  • Põlva maanteesilla ja jalakäijate silla 3D mudelid
  • Eve Luige 80 cm “Viikingi” skulptuuri 3D laserskaneerimine ja suurendamine 7 m mudeliks. 
  • Kodavere Pärimuskeskuse multimeediaprogrammid

2021

2020

2019

2018

2017

2015

  • Hull Teadlane
    Eesti Muuseumide aastaauhinna „Turunduse MuuSa“ nominatsioon 2014
  • Tartu Ülikooli muuseumi Toompood
     Eesti Muuseumide aastaauhinna „Aasta arendaja“ nominatsioon 2014

2012

  • Eesti Maanteemuuseum
    Eesti peresõbralikum muuseum (Ajakiri Pere ja Kodu)

2011

2007

  • Eesti Maanteemuuseumi püsikekspositsioon „Tee ajalugu!“
    Euroopa Muuseumide aastaauhinna nominent 2007
    Eesti Muuseumide aastaauhind 2006 „Parim püsiekspositsioon“

Meie meeskond

Egle

Janno

Vanem 3D generalist

Kairi

3D kunstnik

Andre

XR arendaja

Iiris

Graafiline disainer

Kerttu

Koostöösuhete spetsialist

Jan

VR külastusjuht Tallinnas

Äkki Sina?

XR Arendaja

Meie tehnoloogiapinu

Partnerid

Kodulehe tegemine - Vulpes Digital Vulpes Digital